Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ “MEIN KAMPF” TOY ADOLF HITLER

Στὴ μεγάλη πλειονότητα, λαὸς βρίσκεται κάτῳ ἀπὸ μιὰ διάθεσι καὶ μιὰ πνευματικη κατάστασι τόσο θηλυκὴ καὶ ναρκισσευόμενη

Ἄν ἐξάλειφαν τὸν Ἄριο ἀπὸ τὸ πρόσωπο τῆς Γῆς, ἕνα βαθὺ σκοτάδι θὰ ἐξαπλωνόταν πάνῳ της. Γιὰ μερικοὺς αἰῶνες πολιτισμὸς ποὺ αὐτὸς δημιούργησε θὰ ἀντανακλοῦσε ἀκόμη, ἀλλὰ τελικὰ κόσμος θὰ μετεβάλλετο σὲ μίαν ἀπέραντη ἔρημο.

Ἡ Ἀνθρωπότης ἔφτασε ἐδῷ ποὺ εἶναι σήμερα μόνο κάτῳ ἀπὸ συνεχεῖς πολέμους. Ἡ αἰώνια εἰρήνη θὰ τὴν ὡδηγοῦσε στὸν τάφο.

λλ τ κράτος δν χει καμμία σχέσι μ τς οκονομικς συνθκες μ μία καθωρισμένη οκονομικ νάπτυξι. Δν εναι συνένωσι τν συμβαλλομένων οκονομικς στοιχείων, μέσα σ μία περιοχ χωρς φραγμος κα σύνορα, πο χει σν μοναδικ βάσι τς οκονομικς πιτεύξεις· εναι ργανισμς μις κοινότητος ζωντανν τόμων, μοίων μεταξύ τους κατ τν φύσι κα τν θική τους... οκονομία δν εναι παρ νας π τος ναρίθμητους ναγκαίους τρόπους γι ν συμπληρωθ ατ προσπάθεια. Δν εναι ποτ οτε ατία οτε τ ποτέλεσμα το κράτους, κτς κι ν ατ τ τελευταο καταλήξει a priori στν καθιέρωσι μις ψεύτικης κα νάντια στν φύσι βάσεως.

πως γυνακα πολ λίγο συγκινεται π τς φρημένες κδηλώσεις, ν παραδίδεται μ λη της τν ψυχ σ μία λοκληρωτικ κατάστασι κα ποτάσσεται στν δυνατό, ν κυριαρχε πάνω στν δύνατο, τσι κα λαϊκ μάζα προτιμ τν φέντη π τν κέτη κα ασθάνεται πι κανοποιημένη μ μία θεωρία πο δν παραδέχεται καμμιν λλη πλάι της π τν φιλελεύθερη νεξιθρησκία. νεξιθρησκία τς προκαλε τ συναίσθημα τς γκαταλείψεως· δν ξέρει πς ν τν χρησιμοποιήσ

Ο λαο πο χουν ναγάγει σ πιστήμη κι πάγγελμα, τ να γλιστρον σ παράσιτα νάμεσα στν πόλοιπη νθρωπότητα κα ν βάζουν κάτω π διάφορες προφάσεις, ν ργάζωνται ο λλοι γι ατούς, δημιουργον κράτη χωρς παραμικρ κτασι ν τος νήκει πραγματικά. Ατ περίπτωσι εναι χαρακτηριστικ στν λα πο παρασιτισμός του χει δημιουργήσει τόσες συμφορς στν νθρωπότητα: στν ουδαϊκό λαό.

Στν πραγματικότητα θρησκεία το Μωϋσ δν εναι τίποτ λλο παρ πιστήμη τς διατηρήσεως τς ουδαϊκς φυλς.

Τ νστικτο διατηρήσεως το εδους εναι πρώτη ατία το σχηματισμο τν νθρωπίνων κοινοτήτων. π ατ τ γεγονς κα μόνο συνάγεται τι τ κράτος εναι φυλετικς κα χι οκονομικς ργανισμς.

Τ γεγονς τι σωτερικ δύναμι νς κράτους πολ σπάνια συμπίπτει μ τν μ τν ποτιθέμενη οκονομικ νθισι, δείχνει μ κπληκτικ τρόπο, πόσο ο δυνατότητες δημιουργίας κα διατηρήσεως νς κράτους εναι λάχιστα συνδεδεμένες μ τν οκονομία. οκονομικ νθησι -ναρίθμητα παραδείγματα μς τ δείχνουν- φαίνεται περισσότερο σν ν πισημαίν τι κατάπτωσι νς κράτους πλησιάζει.

Μόνον ο ρωϊκς πράξεις πρξαν πάντα ο στιγμς που τ λικ νδιαφέροντα τν νθρώπων βρκαν να καταφύγιο. λλά, π τν στιγμ πο ατ τ τελευταα θ θελήσουν ν κατακτήσουν τν πρώτη θέσι, θ καταστρέψουν μόνα τους τς δυνατότητες τς πάρξεώς τους. Κάθε φορ πο πολιτικ δύναμι τς Γερμανίας κολουθοσε νιοσα γραμμ, στάθμη τς οκονομίας της νέβαινε· ν, ντιθέτως, κάθε φορ πο οκονομία μόνη της προσπαθοσε ν καλύψ τ νδιαφέροντα το λαο κα ν πισκιάσ τς δεαλιστικς ρετές, τ κράτος καταβαραθρώθηκε κα συνεπρε σ πολ λίγο διάστημα κα τν οκονομία στν χαμό του.

Ποτ να κράτος δν στερεώθηκε πάνω στς βάσεις τς ερηνικς οκονομίας, λλ πάντα δημιουργήθηκε π τ νστικτο ατοσυντηρήσεως τς φυλς, τ ποο κδηλώνεται ναλόγως μ ρωϊσμος μ ντριγκες· στν πρώτη περίπτωσι χουμε τ κράτη ρίων κα στν δεύτερη τς παρασιτικς κοινωνίες τν βραίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου