Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΥΘΑΣ

http://pythas.t35.com/index.html


ΠΥΘΑΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

1) Ο άνθρωπος είναι ΥΠΗΡΕΤΗΣ της Φύσης και αποστολή του είναι να δημιουργήσει ένα νέο ευφυέστερο όν. Να αυξήσει την ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ της Φύσης. Σήμερα το ισχύον κοινωνικοοικονομικό σύστημα ΜΕΙΩΝΕΙ την πολυπλοκότητα (αφανίζει πολλά πλάσματα) ή υποβαθμίζει την πολυπλοκότητα (αφανίζει έμβια όντα και δημιουργεί νέα μοντέλα καφετιέρας !). Εμείς λέμε οτι η ΕΞΕΛΙΞΗ πρέπει να συνεχιστεί. Να φτάσουμε σε ακόμη ανώτερα όντα. Το ισχύον κοινωνικοοικονομικό σύστημα λέει "Η Φύση έγινε για να απολαμβάνει το ανθρώπινο είδος. Άλλος συνδαιτημόνας στο τραπέζι δεν χωρά. Δεν θα αφήσουμε να ξεφυτρώσει άλλο τελειότερο όν και θα τα φάμε όλα μόνοι μας!"

2) Δεν επιλέγεις την Ελληνική Θρησκεία. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΙ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ!

3) Αν οι Έλληνες Θεοί θέλουν να σωθεί αυτός ο πλανήτης εμείς είμαστε το ΟΡΓΑΝΟ της σωτηρίας. Οι Θεοί μας δεν πρόκειται να κάνουν τρανταχτά θαύματα. Οι Θεοί δεν θέλουν η επέμβασή τους να είναι οφθαλμοφανής. Διότι τότε θα πιστέψουν και οι βλάκες.
Οι Θεοί μας θέλουν η επέμβασή τους να είναι αντιληπτή μόνο απο τους ΕΠΙΛΕΚΤΟΥΣ.

4) Οι χριστιανοί έχουν έναν Μεσσία. Εμείς έχουμε πολλούς (πχ Λεωνίδας, Λιαντίνης). Οι χριστιανοί λένε "Απο την στιγμή που ήρθε ο Μεσσίας είναι πολύ εύκολο να σωθείς". Εμείς λέμε "Απο την στιγμή που ήρθαν οι Μεσσίες μας είναι πολύ εύκολο να γελοιοποιηθείς !".
Ο Λεωνίδας έδωσε την ζωή του για να μας κληροδοτήσει μια Ελλάδα ελεύθερη. Εάν εγώ δηλώσω "Θα κληροδοτήσω στους απογόνους μου βουνά σκουπιδιών διότι μου είναι αδύνατον να επιβιώσω χωρίς αφρό ξυρίσματος και σαμπουάν" δεν γίνομαι γελοίος ;
Ο ένας είπε "Θα θυσιάσω τη ζωή μου" και εσύ λές "Όχι τη ζωή μου δεν μπορώ να θυσιάσω αλλά ούτε και το σαμπουάν μου!"
Είσαι ή δεν είσαι γελοίος ;

Ο Λιαντίνης επέλεξε να φύγει απο την ζωή με αξιοπρέπεια ενώ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ. Εάν εγώ καταντήσω ένα άθλιο γεροντάκι που δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα πλέον και όμως εξακολουθώ να εκλιπαρώ να με περιθάλψουν, ώστε να επιμηκύνω την άθλια ζωή μου, δεν γίνομαι γελοίος;

Οι Ελληνες Μεσσίες μας δυσκόλεψαν τη ζωή. Έβαλαν τον πήχυ τόσο ψηλά που χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να τους μοιάσουμε (για να τους ξεπεράσουμε ούτε λόγος!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου